Kunden fortsatt i fokus Agasti?

  Det var da svært rørende å lese hvor opptatt Agasti er av kunders «ve og vel». Etterdønningene av Finanshuset Actas «ve og vel», blir nok vanskelig og kvitte seg med herr. Jørgen Pleym Ulvness. Har dere i ledelsen enda ikke skjønt, at hvis dere skal ha tillit i markedet og blant vanlige forbrukerkunder, må dere følge norske lover og regler?  Er dette så innmari vanskelig og forstå? Dere fikk 1. advarsel fra Finanstilsynet i 2005, så en ny i 2009, en advarsel i 2012 og nå i 2014 etter tilsynsrapport fra 2013 må dere nok en gang levere fra dere konsesjon.  Har dere i ledelsen enda ikke skjønt at lover og regeler er til for å følges? Da er det på tide at Finanstilsynet tar nødvendige grep for å stoppe «galskapen».  Måtte de rette folkene også få sin velfortjente straff. Ansatte skal også ledes og styres ihht. gjeldende lover og regler.  Det er faktisk styrets fordømte plikt og ansvarsområde!

http://www.dn.no/nyheter/2014/04/30/Finans/agasti-nedbemanner-med-inntil-100-ansatte

About The Author

0 Comments